"Εύχρηστο, ευέλικτο κι αξιόπιστο πρόγραμμα. Καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τις επιχείρησης και είναι ο πολύτιμος βοηθός μου. Εξαιρετική συνεργασία και στην υποστήριξη."
Ξ.Μ.
"Είναι σημαντικό για έναν χρήστη να έχει στα χέρια του ένα τέτοιο εργαλείο. Οι άνθρωποι της Ergon Iris είναι πολύ καλοί γνώστες, με μεγάλη εμπειρία και πάντοτε μου έδωσαν λύση σε κάθε θέμα μου. Μεγάλη τύχη που διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας!"
Γ.Μ.
"We have chosen Ergon Iris for their hnow-how and long experience. Now, our everyday work is fast, easy and efficient. We are very satisfied with our collaboration and our investment return."
J.F.
Η σημερινή αγορά τουρισμού είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική. Ξενοδοχεία και διαδικτυακές εταιρείες κρατήσεων απαιτείται να επεξεργάζονται μεγάλους όγκους μη δομημένων δεδομένων για πωλήσεις, μάρκετινγκ και λειτουργίες για να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών, να δημιουργήσουν ελκυστικές προσφορές και τιμές και να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες αγορές. Είναι λοιπόν κρίσιμο συστατικό για την επιτυχία μιας σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης η ικανότητά της να εκμεταλλεύεται όλα τα διαθέσιμα δεδομένα.
Η MED Hotels Greece παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, καθώς επίσης μισθώνει και ενοικιάζει ξενοδοχεία. Η MED Hotels Greece παρέχει στους πελάτες της ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών στον τομέα της Λειτουργίας και των Πωλήσεων των Ξενοδοχειακών Μονάδων, όπως Τιμολογιακή πολιτική – Contracting, Προώθηση πωλήσεων, Συμβόλαια με on line travel agencies, Διαχείριση χρεωστών, Έρευνα αγοράς - Νέες τάσεις, Συμβουλευτικές υπηρεσίες, Λειτουργία Ξενοδοχείου, Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων, Financial Planning – Budgeting, Financial Reporting, Front Office, Food & Beverage, House Keeping, Προμήθειες
Η MED Hotels Greece αναζητούσε μια ολοκληρωμένη λύση που να συνδυάζει την οικονομική & λογιστική της μηχανογράφηση, με την πλήρη υποστήριξη του ευρύ φάσματος ειδικών υπηρεσιών που παρέχει στις πολλαπλές ξενοδοχειακές μονάδες- πελάτες της.
Δεχτήκαμε με ενθουσιασμό την πρόκληση της μηχανογράφησης της MED Hotels Greece. Το σύστημα Clusters Cloud που προτείναμε διέθετε ήδη την απαραίτητη δομή κι ευελιξία, αλλά και τη δυνατότητα πρόσθετης παραμετροποίησης, για να ανταποκριθεί στις ψηλές απαιτήσεις του πελάτη, που ξεπερνούν τις συνήθεις ERP λειτουργίες. Με το Clusters Cloud ERP, η MED Hotels Greece μπορεί να καταχωρεί, να τιμολογεί και να πληροφορείται για όλη την οικονομική & λογιστική της δραστηριότητα, ενώ με το CRM διαχειρίζεται πλήρως τις πελατειακές σχέσεις της. Στο ίδιο όμως ενιαίο περιβάλλον του Clusters Cloud και με την αξιοποίηση των υποκαταστημάτων, μπορεί παράλληλα να εκδίδει τα τιμολόγια των πελατών της. Ακόμη, με το Front Office, μπορεί να καταχωρεί και να παρακολουθεί τις κρατήσεις των πελατών της και των travel agencies, βάσει ειδικών συμβολαίων που περιγράφουν την τιμολογιακή πολιτική κάθε ξενοδοχείου. Τέλος, με το BPM-Workflows η MED Hotels Greece μπορεί να καταγράφει και να οργανώνει τη δραστηριότητα και τη συνεργασία του προσωπικού της, να προγραμματίζει και να αναθέτει εργασίες με προθεσμίες υλοποίησης, να παρακολουθεί την εξέλιξη αυτών, να καταγράφει τη σχετική επικοινωνία και να λαμβάνει αυτόματες ειδοποιήσεις.
ERP
myDATA
CRM
Front Office
BPM - Workflows
Ο πελάτης μας είναι μια αλυσίδα πολυτελών boutique & lifestyle ξενοδοχείων 4ων & 5 αστέρων με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αρχιτεκτονική, ιστορία, κουλτούρα, που παρέχει αναβαθμισμένες υπηρεσίες τόσο σε επαγγελματικά όσο και ταξίδια αναψυχής σε όλη την Ελλάδα.
Η διοίκηση ήθελε μια λύση που να οργανώνει τις διαδικασίες προμηθειών και λογιστικής για όλες τις ξενοδοχειακές τους μονάδες και τα μεμονωνένα τους τμήματα. Διαθέτοντας ήδη ένα front office λογισμικό άλλης εταιρείας, ήθελαν να συνδυάζουν εύκολα, γρήγορα και χωρίς διπλοκαταχωρήσεις δεδομένα κρατήσεων και πελατών με στοιχεία ποσοτικά και οικονομικά και να έχουν μια ενοποιημένη εικόνα της επιχείρησής τους αλλά και μεμονωμένα των μονάδων και τμημάτων τους όπως εστιατόρια, μπαρ, κέντρα ευεξίας, συνέδρια, εκδηλώσεις κλπ.
Με την τρισδιάσταση αρχιτεκτονική του Atlas ERP, η ομάδα εργασίας μας δημιούργησε σε συνεργασία με τον πελάτη ένα σύστημα απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του για τη παρακολούθηση των δεδομένων φιλοξενίας, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών προμηθείων κι έλεγχο των οικονομικών τους.
Το Atlas ERP αντλεί αυτόματα δεδομένα κρατήσεων από το front office λογισμικό, διανέμοντας κατά ξενοδοχειακή μονάδα και τμήμα. Για ειδικά 'προϊόντα' όπως τρόφιμα, ποτά κλπ το Atlas ERP δημιούργησε παραμετρικές διαδικασίες για την κοστολογική διαχείριση και τη real-time ενημέρωση τους. Συνδυάζοντάς τα με τα λοιπά στοιχεία λογιστικής, αποθήκης, κοστολόγησης, δίνει μια ολοκληρωμένη ζωντανή απεικόνιση της επιχείρησης και των μονάδων ξεχωριστά.
Όλες οι πληροφορίες ενημερώνουν αυτόματα το λογιστήριο και το τμήμα προσωπικού για πλήρη παρακολούθηση καθώς και τη διοίκηση με μεστά reports μεμονωμένων μονάδων και συνολικά για λήψη αποφάσεων.
Οικονομική Διαχείριση
Λογιστική
Παραγωγή
Αποθήκη